Bogel selepas merogol seorang nenek yang berusia 5o tahun

Posted in
No comments
By Anonymous

Apa yang tidak kena dengan remaja masa kini? Sentiasa mempunyai isu sosial yang kadang kala amat memalukan untuk berbincang dengan komuniti lain. Bukan dikatakan komuniti lain sempurna 100% tetapi kadar jenayah yang dilakukan oleh remaja india terlalu tinggi dan berat kes jenayahnya. 
1653402_634594699909293_1003529250_n

Terbaru laman Facebook M-Crime memaparkan gambar seorang remaja india yang berumur 22 tahun tertangkap bogel selepas merogol seorang nenek yang berusia 5o tahun.


Dia memanjat ke dalam rumah mangsa dengan bersenjatakan pisau, mengugut mangsa wanita berusia 50 tahun lebih untuk tidur dengan dia. Jeritan mangsa dan anak mangsa membolehkan Pengawal keselamatan hadir yang menangkap remaja tersebut ketika cuba melarikan diri.

Apa sudah jadi dengan remaja india? Apakah ibubapa mereka gagal mendidik anak mereka atau mereka terpengaruh dengan gelaja sosial sampaikan ibubapa sendiri tidak mampu mengawal? Biar apa pun komuniti kita semakin hancur dengan adanya remaja – remaja sebegini. Sebelum tuduh Komuniti lain lihat komuniti kita sendiri.

Related posts

0 comments:

About the Author

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque volutpat volutpat nibh nec posuere. Donec auctor arcut pretium consequat.

Proudly Powered by Blogger.